analytics

maandag 27 februari 2017

Een kaart en een taart 136 - voor Bomma 94

Dag bloggers,

Hopelijk hadden jullie een fijn weekend. Wij zeker wel. Zaterdag ging ik met Martina en Sandrine koopjes doen in een uitverkoop. En of we wat gevonden hebben... Verder werkte ik aan mijn jeans-thema... Onderaan nog eens een fotoke om nieuwsgierig te worden... 

De krokusvakantie is begonnen en dat betekent voor mij ook een korte werkweek. Ik moet enkel vandaag en morgen werken, de rest van de week nam ik vrij. 

Vorige week was het familiefeest voor de familie van mijn vriendin. Hun bomma werd 94 jaar en dat werd gevierd. 
Ze hielden een winterbarbeque en Elise mocht de taart maken. En daar kreeg 'de bomma' van ons uiteraard een kaart bij... 

Kijken jullie even goed naar die rozen? Die maakte Elise stuk voor stuk... Super toch? 

Papier: Bazzil en Action
Letters: Memory Box
Bloemen: speciaal gaan halen bij in 't Woefke voor deze kaart!






Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's site

Hier nog een sneak preview van het jeans-thema... 
Na de 150 jeans, nu zo'n 300 jeansknopen en 800 drukknopen... 
Blijf er volop mee bezig... 




6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er weer allemaal piekfijn uit ! mooi !
grtjs,martina
x

Rosina zei

Dat ziet er heel mooi uit deze overheerlijke taart die Elise gemaakt heeft nancy...prachtige rozen van marsepein erop
en ook je kaartje past daat perfect bij
en meid wat maak je ons nieuwsgierig met je jeansproject...wat een knoopjes allemaal...
groetjes Rosina

!neke zei

Prachtig weer !!!!!!!

Ellen zei

Mooie taart met bijpassende kaart voor de bomma. Al die knopen en drukkers... wordt steeds mysterieuzer jouw jeansavontuur.

GerJanne zei

Ah wat enig! Past weer zo mooi bij elkaar! Heerlijk zo'n kort werkweekje! Geniet er maar van, beetje uitslapen, denk ik?
En je jeans project... ja die knopen prikkelen de nieuwsgierigheid wel.
Groetjes,
GerJanne

Francisca zei

Toffe kaart voor de bomma!
Maar ik ben echt benieuwd wat jullie met die jeans allemaal gaan doen ....
Groetjes,
Francisca