analytics

dinsdag 17 mei 2016

Juul

Dag bloggers,

Wel een beetje raar, een werkweek die op dinsdag begint... Maar dat wil wel zeggen dat het een super korte werkweek is, wat ook wel fijn is... Voor mij maar 3 dagen deze week... super toch?

Vorige week toonde ik jullie een kaartje voor Jules, vandaag ééntje voor Juul... Eigenlijk is het een vergroting van een geboortekaart, zodat het in een fotokader past. Dat maakte ik eerder al voor het zusje van Juul, dus ze kunnen mooi bij elkaar gezet worden...

Toen ik het geboortekaartje zag, wist ik direct dat ik het nodige materiaal in huis had...

Papier: Bazzil, Bo Bunny en Teresa Collins
Vosje en vogel: Marianne Design
hartje: pons
Bloem: X-cut
Randpons: Fiskars


Hier mijn kaart naast het geboortekaartje


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Helemaal leukkk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

heel erg leuk Nancy....en wat je voor zuster Alice hebt gemaakt....wow....prachtig! Daar was ze vast heel erg blij mee!
Groetjes Diny

Angelique zei

Leuke felicitatiekaart heb je weer van het geboortekaartje gemaakt. Wat hadden Elise en jij weer een prachtige, stoere kaart met taart gemaakt.
De cadeauset die je voor zuster Alice hebt gemaakt is werkelijk een plaatje, wat een mooie kaarten heb je hiervoor gemaakt.
lieve groetjes Angelique