analytics

vrijdag 26 februari 2016

Happy fathers day

Dag bloggers,

Welkom Ans als nieuwe volger. Hopelijk komen we elkaar regelmatig tegen... Ik ben bij jou ook volger geworden, dus dat moet wel lukken...

Wat is het fijn te lezen dat jullie allemaal zo bezorgd zijn... Ondertussen ben ik nog steeds aan het uitzieken, tot gisterenavond had ik nog geen enkele kaart gemaakt, dat wil wat zeggen... Was wel helemaal van de kaart... Ga zien of het vandaag lukt...

Gelukkig heb ik steeds een voorraadje klaar staan om te tonen...

Hier nog ééntje die ik maakte voor het DT van 'in 't Woefke'...
De opdracht deze maand was 'een houten figuur te verwerken' in onze kaarten. Omdat het in maart vaderdag is hier in België, ben ik maar begonnen aan een aantal vaderdagkaarten. Maar met een aangepaste tekst, kunnen deze uiteraard nog voor andere gelegenheden gebruikt worden...

Papier: Bazzil en Antique ...
Anker: Kaiser kraft
Teksten: My favorite Things en Paper Smooches





7 opmerkingen:

Miranda K zei

stoere vaderdag kaart. beterschap. groeten miranda k

Diny zei

Wat een leuke kaart weer Nancy!
Groetjes Diny

Margo zei

Dat heb je supermooi gedaan !
Hopelijk is het gelukt om wat te knutselen vandaag !
Groetjes
Margo

Rosina zei

Heel leuk vaderdags kaartje Nancy..mooi detail het houten ankertje..
groetjes Rosina

GerJanne zei

Heel mooi gemaakt.
Ziek maar goed uit!
Groetjes,
GerJanne

Angelique zei

Hele mooie mannenkaart, leuk gedaan met het houten anker.
Hopelijk nog een beetje kunnen knutselen.
lieve groetjes Angelique

Ans S. zei

Mooie stoere vaderdagskaart.

Groetjes Ans