analytics

vrijdag 7 augustus 2015

Julie - 1 jaar!

Hallo Bloggers!

Vrijdag vandaag en mijn eerste verlofdag... Moet niet gezegd dat ik tevreden ben, drie weken lekker lang... nee, zeker niet niks doen want we hebben best een drukke agenda... Vandaag over twee weken is het trouwfeest van dochter Caroline en de voorbereidingen hiervoor lopen al enkele weken. Best spannend allemaal...
Binnenkort kan ik jullie dan eindelijk tonen wat er hier ten huize van... allemaal gemaakt is. Want geloof me, ik ben niet de enige creatieveling in huis. Zij die mijn blog volgen, zullen al wel weten dat dochter Elise geweldige taarten bakt en dat manlief ook niet van de onhandigste is. Verder zijn mijn kinderen ook allemaal wel creatief, allemaal op hun eigen manier... Een idee blijft hier dan ook niet lang hangen, het wordt meestal wel snel uitgevoerd...
Maar meer hierover later, jullie moeten nog even geduld hebben...

Vandaag krijgen jullie een verjaardagskaartje te zien dat ik maakte voor het tweede dochtertje van mijn nichtje. Julie werd al weer 1 jaar. Haar mama en papa maakten uitnodigingen voor haar verjaardagsfeest en dit werd dan weer met veel liefde gecopiëerd tot een verjaardagskaartje...

De eerste foto is de kaart die ik maakte, op de tweede foto zien jullie de voorkant van de uitnodiging en op de derde foto de achterkant. Ik maakte dus een combinatie van beide kanten.
Dit is toch weer een kaartje waar ik mezelf enorm heb mee kunnen uitleven. Was zelf best tevreden over het resultaat...

Papier: Bazzil
Snijmal gras en lis: Impression Obsession
Snijmal wolkjes: Memory Box
Snijmal paddenstoelen: Marianne Design
Snijmal borderd: Die Namics
Letters: Memory Box





6 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Super cute die paddenstoeltjes, geniet van je vakantie en veel plezier bij de voorbereidingen maar nog meer plezier bij het feest zelf.

Francisca zei

Ohh wat een schattige kaart .
Veel plezier met je vakantie .
Groetjes,
Francisca

corryskaart zei

ziet er geweldig leuk uit zo vrolijk met al die kleuren en leuk om te lezen dat bij jou zoveel creatievelingen zijn:-))
groetjes corry

Sarah zei

Mooi en lief ! ☆ Sarah ☆

Rosina zei

Heel mooi je kaartje Nancy....prachtig in die vrolijke kleurtjes...een hele fijne vakantie en succes met alle voorbereidingen voor het aanstaande huwelijk....

groetjes en een fijn weekend...
Rosina

Angelique zei

Wat een superleuke kaart voor je nichtje. Geniet van je vakantie en veel succes met alle huwelijks voorbereidingen. Ik ben al benieuwd wat we allemaal nog te zien krijgen.
groetjes Angelique