analytics

woensdag 18 maart 2015

Lucia vervolg...

Voor ik het geboortekaartje kreeg, had ik voor Lucia ook al een andere kaart gemaakt, ééntje die ze kreeg van onze toneelvereniging...
Zonder dat ik het wist, zat het bolletjesthema er toch al juist in verwerkt...

Papier: Bazzil
Stempel: Marianne Don en Daisy
ingekleurd met Copics
Letterstempels: Artemio
Lettersmallen: Memory Box
Randpons: Fiscars


Een soortgelijke kaart maakte ik voor beide grootouderparen... De ouders van Jeroen ken ik al jaren, Pepe Erik is al 14 jaar mijn collega... De mama van Francine ken ik ook van in ons theater, dus maakte ik deze maar dubbel...


2 opmerkingen:

Rosina zei

2 schitterende geboortekaartjes Nancy....leuk modelletje met die naam er zo op...

Sarah zei

Dit stempeltje vind ik het einde ! zo lief ! Met die letters erbij , mooi !
Ik ga je volgen ! Liefs * Sarah *