analytics

woensdag 7 januari 2015

Een nieuw begin...

Als eerste project voor 'in 't Woefke' van dit jaar, maakte ik een kleurrijke nieuwjaarskaart...
Toen Inge me enkele weken geleden dit papier liet zien, was ik helemaal verkocht... Eigenlijk past het bij het begin van het nieuwe schooljaar, maar ik wou echt niet wachten tot augustus om er iets mee te maken...
Vandaar deze kleurrijke nieuwjaarskaart...
En uiteraard wens ik jullie dit allemaal voor het volgende jaar...
Doe er natuurlijk ook nog een goede gezondheid bij, maar dat was net iets te lang om nog mee op de kaart te verwerken.

Papier: Bazzil en Kaiser Kraft
Letters: Memory Box



4 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Heerlijk zo'n vrolijk kaartje, mooi ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Monique zei

Wat een knap idee!
groetjes

Rosina zei

Schitterend weer Nancy...leuke vrolijke kleurtjes,

groetjes Rosina

Diny zei

Wat leuk gedaan Nancy!

Groetjes Diny