analytics

donderdag 24 juli 2014

65

Omdat ik de laatste tijd enorm veel spamberichten krijg, heb ik even een woordverificatie op mijn blog gezet...
Dus vraag ik even jullie medewerking en geduld om de eerstvolgende dagen even mee te werken en de verificatie te gebruiken bij het plaatsen van reacties, waarvoor dank.

De papa van dezelfde collega van de kaart van gisteren werd dan weer 65. Voor hem een kaartje in dezelfde stijl, maar dan in een ander kleurtje...
Spijtig genoeg is de foto niet zo heel erg scherp. De kaart is al even de deur uit, dus ik kan er geen betere tonen...

Papier: Bazzil
Stempel boom:Inkadinkado
Tekststempel: Stamps
Blad: Sepllbinders
Cijfers: Memory Box


3 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Hey Nancy, dit is echt een toffe kaart. Een heel leuk idee om dat blad zo te verwerken aan de zijkant gecombineerd met de boom!

Mieke zei

Whaw, echt heel erg mooi!

Diny zei

Wat mooi Nancy....en de tekst vind ik prachtig!

Groetjes Diny