analytics

maandag 28 april 2014

Afrika 1

We zijn nu een weekje terug thuis van Afrika, waar dochter Caroline is gaan trouwen...

Ik had het jullie beloofd, je zou er nog over lezen...

Ik ging op reis en nam mee...
Een koffer vol workshopspullen... Waarom? De familie ginder is dol op mijn kaarten en toen afgelopen winter een nicht van de schoonzoon op bezoek was, wou die maar al te graag leren kaartjes maken... De mama van de schoonzoon is ook dol op de kaarten die ik haar al opstuurde en ze kennen dat daar gewoon niet... Dus...

Deze week laat ik elke dag enkele foto's zien, heb het ze ginder ook beloofd... Hier het begin van de workshop... En nee, geen slechtgezinde mensen, allemaal super geconcentreerd...
wordt vervolgd...






10 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Dat ziet er leuk uit en super dat ook de man(nen) meededen. Leuk om te zien!

K-Creatief zei

Kaartjes gaan maken tot ver over de grens, heel leuk!!

groetjes,
Karin

Monique zei

Leuk hoor! Ben al benieuwd naar de volgende foto's!
grtjs

corryskaart zei

zo dit ziet er allemaal reuze gezellig uit, dat was voor jou ook een feestje om zoiets samen te doen
groetjes corry

Mar Knutsel zei

Wat een leuke foto's, geweldig dat ze daar ook kaarten willen leren maken.Ik kijk uit naar de volgende foto's.

Groetjes Marian

Patrice zei

Heerlijk is dit om te zien! Liet je ook spullen ginder? Want kunnen zij ginds zoiets krijgen?
Groeten Patrice

Lia zei

Wat gaaf dat ze dit willen leren zeg,
groetjes Lia

GerJanne zei

Oh wat een leuke foto's laat je zien! Superleuk dat ze zo geïnteresseerd zijn in je hobby!
GerJanne

Renate zei

Hihihi, wat een leuk gezicht. Ze zijn wel erg gedreven.

-xies- Renate.

Rosina zei

Ooooooh.... dat was de bedoeling van al die knutselspullen in die koffer....
Geweldig om te zien hoe je daar knutseljuf bent....
Sorry....Ik loop achter met reageren....

groetjes Rosina