analytics

vrijdag 1 november 2013

confituur

Eerst en vooral welkom aan mijn nieuwe volgers: Ann, Carine en Francisca. Hopelijk vinden jullie hier wat inspiratie. Als jullie zelf ook een blog hebben, kom ik zeker af en toe een kijkje nemen...

Omdat het deze week kleurenkaartenteam op woensdag en kerstkaarten op donderdag was, kan ik nu pas mijn projectje laten zien dat dinsdagavond al op het DT-team van 'in 't Woefke stond.

Ik maakte een receptenboekje met bijpassende kaart. Omdat ik het deze papierlijn van Maya desing zo geweldig vind...

Papier: Maya desing en Bazzil
Stempels:Farm House
Lettermallen: Memory Box



9 opmerkingen:

Diny zei

In een woord SCHITTEREND!
Wat ontzettend mooi papier heb je gebruikt....heel erg leuk gedaan.

Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

had hem inderdaad dat al gezien (en in het echt !) het is een erg leuke creatie !
fijjne dag, hier regent het pijpenstelen, hopelijk bij jullie iets beter ?
grtjs,martina
x

Rosina zei

Heel mooie creatie Nancy, ...en dan met lekkere receptjes erin is een heel leuk weggevertje.....

groetjes Rosina

Wil Frutsel zei

Leuk zo'n jam receptenkaart, mooi gemaakt. liefs Wilma

GerJanne zei

Ha Nancy,
had ik je laatste kaarten alweer gemist. Jij gaat als een speer zeg! Je rood zwarte kaart is super en de kerstkaart van gisteren ook. Maar je receptenboekje van vandaag is helemaal top!!
Groetjes,
GerJanne

Anita Meijer zei

Wat prachtig gemaakt Nancy, supermooi.
Liefs van Anita

Renate zei

Jam, jam. :o) zier er leuk uit.

-xies- Renate.

Mieke zei

Wat zijn ze leuk!

Crealin zei

Hey Nancy,

ik heb ze in 't echt gezien en dan zijn ze heel wat groter en natuurlijk weer super mooi...nu nog de recepten in 't boekje schrijven LoL.

Groetjes,

Lins