analytics

donderdag 28 februari 2013

elke donderdag een kerstkaart

Alvast welkom aan mijn nieuwe volger Rianne...

Zolang het nog zo koud blijft, is het helemaal niet zo moeilijk om kerstkaarten te plaatsen...
Hier alweer een volgende... Zelfde kleur en model dan enkele weken geleden, maar met een hart en een andere tekst...


Met deze kaart doe ik dan ook mee met de challenge: Maak een kerstkaart zonder kerstpapier bij Yvonne... Was zelfs de eerste die inschreef... Niet slecht hé, voor de eerste challenge waar ik mee mee doe...

8 opmerkingen:

Diny zei

Wat een mooie kerstkaart!
Je zou denken.....lila voor een kerstkaart....maar dat kan heel goed hoor....het ziet er heel leuk uit!

Groetjes Diny

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Weer eens een heel andere kerstkaart, leuk!! Je kunt hem al zo invullen bij de challenge van deze week :-)
Leuk dat je weer meedoet!! Groetjes, Yvonne

Carina zei

Gij blijft in de kerst zitten,knap gedaan en mooie kleuren!
Groetjes Carina

Louise zei

Wat een mooi model kerstkaart en helemaal mijn kleur!.

gr.LOuise

Unknown zei

Hoi,
Mooi gedaan. Ziet er prachtig uit. Leuk he het initiatief van Yvonne.
Groetjes Saskia

Doris knippenenplakken zei

Mooi gedaan
Groetjes
Doris

chantal zei

iedereen is nog in de ban van kerstkaarten, natuurlijk met dat koude weer. Je kaart is zeer mooi! Ook je KKT kaart is prachtig!
liefs Chantal

Patrice zei

Je valt stil ???? Deze is zeer mooi, nu de andere donderdagen nog! Wil ik ook graag zien...
Groetjes Patrice