analytics

maandag 21 januari 2013

manlief

Welkom aan volger Yvonne. Als je jouw blog bekend maakt, wil ik best een kijkje gaan nemen...

Vorige vrijdag was mijn liefste jarig... Geen speciale datum, die is voor volgend jaar...
En omdat ik zijn kaart pas de dag zelf heb gemaakt, heb ik ze vorige vrijdag 's ochtends nog niet gepost... Het was zo'n gezellige, drukke dag dat ik echt geen tijd heb gehad om later te bloggen...
Daarom krijgen jullie ze nu te zien... Ben best tevreden over het resultaat...




3 opmerkingen:

Diny zei

Wat een lieve kaart en mooie kleurtjes heb je gebruikt!
Gefeliciteerd nog met je man!

Groetjes, Diny

Nelleke zei

Schitterend gemaakt, daar mag je tevreden over zijn. En nog gefeliciteerd met je man .
Groetjes, Nelleke

jolanda zei

prachtig kaartje, de beertjes blijven mooi