analytics

maandag 14 mei 2012

Jan & Jan

Onlangs mocht ik deze kaart maken voor twee mannen die gingen trouwen. Omdat de bruiloft vorige zaterdag was, kan ik ze nu wel op mijn blog zetten. Jan en Jan huwden in het MAS, vandaar deze combinatie... De afbeelding komt van twee verschillende huwelijksstempels, waarvan ik enkel de mannen gebruikte en ze uitvergrootte tot ze bij elkaar pasten... 
Ere wie ere toekomt... mijn inspiratie haalde ik bij Patrice die al een soortgelijk project maakte voor twee vrouwen die gingen huwen...

De gever van de kaart was alvast super enthousiast... Hopelijk de ontvangers ook... 




Voor mijn Nederlandse bezoekers:
Het MAS is het ‘Museum Aan de Stroom’ in Antwerpen.
Op de bovenste verdieping baat een sterrenchef het restaurant uit en dat kost daar veel centen!
Die twee Jannen deden daar hun trouwfeest.
De bruin-oranje stenen rechts op de kaart, is een detailfoto van de gevel van het MAS en die handjes zijn zilver en hangen op de gevel, met de namen van de sponsors in.
Het MAS is hier bij ons in het Antwerpse nogal goed gekend. Ze hebben er lang aan gebouwd en het is maar goed een jaar geleden open gegaan.
‘Antwerpse handjes’ is een streekproduct (in koekjes en in chocolade) dat verwijst naar de oude legende van (H)An(d)twerpen…

3 opmerkingen:

carina zei

Knap gedaan zo met die kleuren en handjes van het MAS!
Lieve groetjes,Carina

Monique zei

Dit is echt knap!
De muur en de handjes van het MAS verwerkt in een kaart geweldig!
groetjes
Monique

GerJanne zei

Oh wat is dit geweldig! Ik vind vooral het ja jan erg goed !! Handjes ook natuurlijk , maar dat is al gezegd en ik ken het MAS niet.
Groetjes,

GerJanne