analytics

zondag 1 januari 2012

Winnaars Candy

Ik wens alle nieuwe volgers heel hartelijk welkom! Hopelijk vinden jullie via deze weg af en toe een leuk ideetje en wat creatieve inspiratie... Blijkbaar waren 50 volgers tegen vandaag wat te hoog gegrepen, maar omdat ik moeilijk in maart nog kerstkaarten kan versturen en dus niet tot de 50 ga wachten, verdeel ik het pakket onder enkele gelukkigen. Willekeurig bepaald, krijgen Ank - Chantal - Christine - Diane - Ger Janne - Inky - Jolara en Monique elk een kaart. 
Stuur jullie adres naar info@nancys.tk en hou jullie brievenbus in de gaten!

Blijf mijn blog maar volgen want op 14 februari wordt hij een jaar. Dan volgt er vast nog meer goed nieuws!!


11 opmerkingen:

Monique zei

Wat leuk dat ik in de prijzen val!
Hartelijk dank hoor!
Mijn gegevens heb ik doorgemaild.
Nog een prettige 1ste nieuwjaarsdag!
groetjes
Monique

Jolara zei

wat ontzettend leuk zeg, ga je mailen !
Liefs Joyce

Gelukkig, gezond en creatief 2012 !

Inky's Creaties zei

Allereerst de beste wensen voor 2012. Heel veel geluk, gezond en creativiteit toegewenst.

Ook ik ga je zo mailen.

Groetjes Inky

Nicoleke zei

Proficiat aan al de winnaars !!

chantal zei

wat is dat een leuk begin van het nieuwe jaar. Bedankt dat ik mee in de prijzen val.
Liefs en het beste voor 2012,
Chantal

anne zei

Helemaal leuk volgens mij hoor ik ook bij de winnaars de beste wensen voor 2012 en mijn adres heb ik gemaild gr Ank

anne zei

Ik heb je een mail gestuurd met mijn adres maar krijg een fout melding dus nu dan maar zo:
mijn adres is Ank Kamper
Veertweg 8 1723PV Noordscharwoude
Ik hoop dat het zo goed komt gr Ank

Christine zei

Beste wensen Nancy en wat leuk dat ik in de prijzen val! Ik mail je mijn adres!
Veel liefs x
Christine

GerJanne zei

Hoi Nancy,

wat leuk!! Alvast dankjewel!
Ik mail je mijn adres....
Groetjes,

GerJanne

anne zei

Hoi Nancy, de kaart is binnen bedankt hij is erg mooi gr Ank

Monique zei

Bedankt voor je kaartje Nancy.
Het is een heel mooieke hoor!
grtjs
Monique