analytics

woensdag 1 juni 2011

Nathan

Ik heb het al gezegd, er zijn weer veel baby's geboren in onze omtrek. Nathan is de volgende in rij... De letters die ik voor de namen gebruik, kocht ik een tijdje geleden bij Elke in uitverkoop. Spijtig genoeg voor jullie, heb ik ze allemaal meegenomen. Komt mooi van pas voor gepersonaliseerde kaartjes!


Onderaan ligt het geboortekaartje, rechtop het wenskaartje... Dit maar omdat gisteren niet echt duidelijk was, welke kaart de mijne was... Dank voor de  complimentjes!!



2 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Nancy,

geweldig!! Ze moeten jou inhuren voor het ontwerpen van geboortekaartjes! Heb je al die kleuren op voorraad?
Wat zullen de kersverse papa en mama opkijken!

Groetjes,

GerJanne

Christine zei

Wel Nancy, jij wordt alsmaar beter! Kan dit eigenlijk nog wel? Mijn complimenten!!
Liefs x
Christine