Dag bloggers,
Hier staan alweer alle deuren open. Het is buiten een frisse 20° en dus kan het even goed afkoelen hier. Zometeen ga ik mijn KKT-kaart voor woensdag maken. Dat stond gisterenavond op de planning maar het was veel te warm in mijn ateljee en dat kan de ventilator niet trekken. Ik ben dan maar in de zetel geploft en heb wat tv gekeken.
Manlief had minder geluk. Die belde om 18u dat hij onderweg was naar huis. En om iets over 8 dat hij in panne stond in Geel. Er waren op een rond punt bouten van één van de wielen van zijn oplegger losgekomen en twee wielen hingen nog met 2 bouten vast. Niet interessant als je een zware lading mee moet trekken. De depannage was er om 22.10u. Tegen 24u is hij tegen 40 km/u verder kunnen rijden en om 2u vannacht was hij thuis...
Vandaag laat ik nog een laatste kaart zien die ik maakte voor de doop van Lowis. Deze heeft mijn mama afgegeven. Elise was er blij mee.
Beide kaarten (ook die van gisteren) waren nog in het thema van de geboortekaarten. Die kan je hier nog een keer terug bekijken als je wil...